luni, 8 decembrie 2014

Prima întâlnire. Amintiri de neuitat



Prima întîlnire. De obicei, în zilele noastre vine după ore de vorbit la telefon. Nu se mai poartă întîlnirile aranjate. Facebookul e câmp de luptă și finala se dispută în viața reală. De multe ori se lasă cu dureri de cap, dacă nu cu tăceri.

Dacă ar fi să îmi amintesc o primă întâlnire...nu știu dacă a fost funny. Aveam emoții și eu când am emoții îmi transpiră palmele foarte tare. Se instalase un zâmbet larg, ușor înghețat și butonul de volum era pe off. ( foarte ciudat pentru cineva care vorbeste foarte, foarte mult ). Domnul părea stăpân pe sine, eu eram fermecată doar că nu îmi prea ieșeau cuvintele. Mă uitam la el, vrăjită și zâmbeam. El ( convins că eu joc teatru, a mărturisit mai târziu) zâmbea înapoi și mă tot întreba: Și ce faci tu, Fifi? Zi ceva. Și eu tăceam în continuare, sufocată de emoții și de privirile oamenilor din cafenea, aveam senzația că toată lumea se uită la mine, ceea ce desigur, nu era adevărat. A fost de neuitat. Nici azi nu îmi vine să cred că nu mi-am vărsat cafeaua pe mine, pe el sau nu am ars pe cineva cu țigara.

Povesti frumoase cu prima intâlnire aveți mai jos. Unele de râs, altele de lăcrimat. :)

Cea mai frumoasa...inca o astept.  Cea mai funny? Cunoscusem o tipa pe facebook si imi placea mult si am invitat-o la o cafea. Si m-a refuzat. M_a intrigat refuzul ei dar am zis ca poate m-am grabit. Si am insistat. Pina la urma a acceptat asa cu juma de gura sa ne vedem dar nu unde am vrut eu, a zis ca ea vrea intr-o anume cafenea. Am zis ok. In seara respectiva am avut emotii. Ciudat, am aproape 40 de ani. M-am dus la intilnire, am vrut sa ii cumpar flori si apoi m-am gandit ca ea e foarte ironica si directa si daca nu o sa ii placa florile o sa imi dea cu ele in cap. Si i-am luat o cutie cu bomboane raffaelo. Am ajuns cu 10 minute inainte mi-am luat un espresso si am asteptat. Si am asteptat. Aproape 2 ore. I-am scris pe facebook ce faci si ea mi-a raspuns imediat ca e foarte obosita si se chinuie sa doarma si to ii suna telefonul. Deci nu mai vii? Unde sa vin: Stii aveam o intilnire....uitase complet!!!! asa frumos si-a cerut scuze ca am iertat-o pe loc. Reprogramam!!! Iarta-ma....Foarte funny e ca desi au trecut niste luni bune, ea evită să ne vedem  Oare de ce, fifi?

Blind date. Eu , 27 de ani, superba, machiata, bine pusa in valoare, echipata ca o diva, 50 kg si 1,80, pe tocuri de 10. El, o poza de profil de Hi5 naucitoare, un barbat misto-misto, antreprenor in domeniul IT. Ne-am intalnit in fata magazinului Eva si nici eu, nici el,  nu stiam cum sa ne aruncam mai repede in tufe. Eu ii spusesem ca am 1,52,el replicase repede ca ii plac minionele. Dar n-a precizat ca n-are mai mult de 1,65. Nici ca in realitate e mult mai plinut si are dioptrii serioase. In plus,venise la intalnire-n hanorac si in blugi. Cred ca si o intalnire cu Prince era mai reusita. Cel mai tare m-a amuzat pasul lui saltat, pana la Galleron,unde am baut o cafea, ca sa nu observe lumea diferenta penibila de inaltime si tinuta.


Cea mai frumoasa intilnire, dar si foarte funny a fost cind ea a venit la intilnire frumoasa, simpla, , nemachiata si mi-a zis: Asta-s eu. Puteam sa ma urc pe tocuri, sa ma boiesc de nerecunoscut. Zic sa te uiti bine la mine ca eu asta sunt. Take it or leave it. Am ramas masca. Si am luat-o...de nevasta dupa 1 an, suntem impreuna de 12 :)))))

Culmea, cea mai interesantă primă întâlnire a fost în parcarea unui magazin. Nu ştiu de ce, dar acolo am stabilit să ne vedem după săptămâni întregi în care am vorbit doar la telefon. Am mers la întâlnire cu planurile făcute dinainte, fiind sigură că nu vor ieşi scântei, dar eram oarecum datoare să fac pasul ăsta după facturile de telefon imense plătite. Doar că planul B, adică telefonul primit de la o prietenă care mă ajuta să scap de un individ anost, a picat în secunda în care a coborât din maşină. Acele patru-cinci secunde în care a ajuns la maşina mea au fost o eternitate. Îl vedeam în slow motion, îi studiam fiecare mişcare şi fiecare centimetru de piele. Am simţit că m-a lovit ceva şi din momentul ăla am încetat să mai gândesc. Evident că nu am rămas în parcare, deşi nu ar fi fost o idee proastă. Poate aşa nu aş fi vărsat un fresh de portocale pe tricoul meu alb sau nu m-aş fi înecat cu un os de peşte. Cu toate astea, a fost începutul unei frumoase relaţii.

Odata, in liceu, prima intalnire a fost de Inviere la Biserica. Chipurile n-aveam cu cine sa merg sa iau lumina! Pai se poate? Sa ramana fata neluminata??... :))

Prima intalnire cea mai funny si frumoasa a fost cu prietenul meu. First date bad movie choice am iesit la jumatate si am mers in pub la bere. Second date eu gatesc invitatie la dinner. Mancarea 1. Not ready. 2 bucataria dezastru.3 a trebuit sa preia el controlul sa mancam si noi totusi ceva :)) bine totul a trecut usor cu putin vin  insa si in ziua de azi radem de cele mai awkward funny amintiri si care nu cred ca o sa le uitam vreodata.

Ne-am cunoscut la job acum 7 ani, eu ma angajasem recent. Eram niste copii, aveam amandoi 21 de ani. Colegii au organizat o iesire de-un weekend la mare, cu trenul. Era prima noastra iesire oficiala, dupa 2 saptamani de tatonari. Drumul s-a transformat intr-un calvar pentru toti calatorii, mai putin pentru noi. Ne-am tinut de mana si am adormit unul in bratele celuilalt. A fost frumos, inocent, pur, desi in vagoanele CFR nu aveai cum sa arati si sa fii in the best shape. Dupa 8 ore de mers, ne-am cazat in Costinesti, iar seara ne-am recuperat "prima intalnire". Ne-am pus cele mai bune haine. Tin minte si acum ca topul meu era cu vedere la buric. El purta o camasa de un roz discret. E un fashionist, ca si mine  Apoi am comandat papanasi si am baut vin alb sec. Restul e istorie :)

Cea mai frumoasa intilnire a fost cu un strain, nu cu un roman. Mi-l trimisese seful meu de atunci pe cap, uitase sa isi printeze o prezentare, pt o mega-conferinta,la care avea primul cuvantul, trebuia sa preia presedintia unei asociatii internationale. Am mers cateva etaje cu liftul. Si ardea cu noi in el. Asa flama nu cred sa fi trait niciunul niciodata. Dupa, a ars Teatrul- National, ca ne-am sarutat undeva pe o straduta,prin spate. Eu,cu mainile in buzunare, simtind ca se surpa pamantul....

Pe cea mai frumoasă încă  nu am trăit o. Cea mai funny e de departe întâlnirea în care băiatul m-a invitat la un ceai și mi-a "ghicit "în IPHONE. M-a întrebat data și locul nașterii și mi-a făcut astrograma .Mi-a spus că într-o altă viață am fost o vrăjitoare care a exploatat sexual și financiar bărbați din taur și scorpion și acum îmi dau bătăi de cap bărbați din aceste zodii. Domnul era scorpion dar din cum nu s-a legat nimic cu el, e clar că nu-l exploatasem viața anterioară. Eu cred în continuare că e o simplă coincidență că bărbații importanți din viața mea au fost fie taur fie scorpioni.

Hmm... prima intalnire cu barbatul cu care m-am logodit a fost si funny, privind acum in urma, pentru ca eram amandoi foarte stangaci.  Si sincer, nu credeam ca dupa intalnirea aceea vor urma 11 ani impreuna si perspectiva unei familii. Deci, eu cred ca, funny sau nu, frumoasa ori ba, important e ce urmeaza sau.... daca mai urmeaza ceva dupa acea intalnire.

Prima intalnire cu PRIMUL iubit :
Era prima vacanță de vara din liceu. Terminasem clasa a 9 a si am plecat in stațiune la Slanic Prahova cu verișoara mea, Mihaela. Cea mai mare atracție din stațiune era strandul unde se strangeau toti tinerii la distracție.  Împreună cu câțiva prieteni si cu Mihaela am ajuns la plaja. Imediat au apărut la orizont doi tineri, exact așa cum visasem amândouă.  Am stabilit: cel brunet e al meu iar al Mihaelei cel șaten.  Nu am avut curaj sa intram in vorbă cu ei , dar nici ei nu au făcut nici o miscare. Ne-am mulțumit cu privirile insistente reciproce. Am ținut-o asa pana la sfârșitul zilei si am plecat acasa cu speranța ca ii vom întâlni seara in club. Seara ne-am dichisit ca și cum aveam întâlnire si am plecat spre club. Ne așteptau pe scari la intrare.  Aveam fluturi in stomac. Dar nici o miscare. Am intrat in club si așteptam cuminți sa inceapa vreun blues, poate totuși ne invită la dans.  Incepe Mariah Carey - "Without you". Apare instant brunetul din mulțime (al meu adica) si se îndreaptă spre noi. Inima incepe sa-mi bata tare si ii dau coate Mihaelei. Ajunge langa noi si, surpriza , o invita pe Mihaela :)))) Desi imi picase fața, nu am apucat sa reacționez pentru, a apărut imediat satenul care m-a invitat la dans. Așadar,  alegerea lor fusese fix invers. Cu toate astea, dupa ce ne-am cunoscut mai bine am decis ca ne potriveam mai bine in formula lor, iar el a fost chiar PRIMA mea iubire.


articol din rubrica fifi&thecity de pe blogul Cristinei Bazavan, www.bazavan.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu