sâmbătă, 6 decembrie 2014

London Shopping! Red Alert! Cu red de la Mos Craciun





La Londra se fac cele mai bune cumpărături. M-am convins pe pielea mea și cine a gustat experiența shoppingului acolo știe despre ce vorbesc.

Și nu mă refer neapărat la haine pentru că haine găsim și aici și e mai complicat cu probatul ( deși cine își știe măsurile poate risca ).

Mă găndesc la bijuterii, jucării, aparatele electronice și cărți. Cărți pe care nu le găsești în România sau sunt de 3 ori mai scumpe ca la Londra.

Vă recomand London Shopping. 2 oameni destepti au facut un bussiness smart. Fac cumparaturi acolo pentru noi ce de aici. Contra unui comision rezonabil. Nu platesti transport, nu sunt taxe ascunse.

Prima comanda am făcut-o. Au onorat-o la timp, mi-au livrat pachetul dorit, totul a decurs perfect. Atentie, plata se face la livrare, deci nu va bateti capul cu carduri si alte instrumente financiare care strică farmecul cumpărăturilor.

Acum le-am trimis lista de crăciun. Taie aia, nu mai vreau aia etc, recunosc i-am înnebunit puțin:) Pe net nu mai erau disponibile deodorantele mele preferate asa ca ei s-a oferit sa le caute in magazin. Si da, desi Victoria Secret nu are magazin online trimiteti link sau foto de pe siteul din America si oamneii de la London Shopping se duc in magazinul de la Londra si va gasesc exact ce vreti voi.

Aici aveti pagina de facebook London Shopping, cu descrierea magazinelor, costuri si detaliile de livrare.


Daca va grabiti si postati comanda pina maine seara prindeti trenul lui Mos Craciun.

Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu