marți, 11 noiembrie 2014

Bad boy versus good boy. Ce aleg femeile




Sunt pe lumea asta femei extraordinar de frumoase si cu o minte sclipitoare. Si cu toate astea fac niste alegeri in dragoste de iti incremenesc sinapsele. Am un exemplu asa langa mine. O femeie care ar putea avea orice barbat pe lumea asta. Fara exagerare.  Si totusi ea alege gresit. De fiecare data. Cum ar putea sa ii fie bine? Pai poate sa vina unmarenoroc. Sa se indragosteasca de un baiat bun. Desigur, noi prietenii ei stim ce se intimpla. Fetei nu ii plac baietii asezati, genul cumsecade. Nu simte provocarea, ii miroase a plictis din prima clipa a intilnirii. Sansa ar fi sa gaseasca un om cu suflet bun, dar cu alura de golan.  Si 
care sa-si dezvaluie aura de bun mai tarziu in poveste. 


Ajungem la discutia bad boy versus good boy. Femeile vor dragostea absoluta, aia ca in filme. Barbatul trebuie sa fie in primul rand…barbat adevarat. Si cand spunem barbat adevarat ne gandim repede la o nuanta de 
bad, bad, bad.

Mi-am intrebat prietenele ce aleg in dragoste? Bad boy sau good boy? 

Raspunsurile se citesc cu gura  pina la urechi. 



La o prima vedere, nici nu cred ca e neaparat alegerea mea. E mai presus de mine. Pur si simplu nu pot sa evit tabara "bad" . Ma atrage ca un magnet si ma mai si monopolizeaza. Ies "in sange,, de fiecare data, dar nu ma las. Revin.


Bad boy clar :))) always!!! De ce? Ca sa nu ma plictisesc ca sa aiba grija de mine… ca sa nu pot sa ii zic vreodata "ca nu are c…" ca sa nu visez la un bad boy :)))


Bad boy! De ce? Pentru că mă provoacă. Mă inspiră. Mă enervează. Şi îmi place adrenalina. Îmi plac golanii.


Good guy, de aici incolo. M-am saturat de bad guys. Am evoluat destul:)).


Eu good boy, ca am fost invatata de acasa sa ma feresc de bad boy, ca iese sigur cu broken heart sau broken ribs. Dar, good boy nu inseamna neaparat good. Uneori sunt cevaaaa…

Un mix de ambele, cu pondere mai mare bad.

Bad boy, asa am ales intotdeauna, good boys sunt prea plictisitori pentru mine.


A good boy with an easy taste of a bad boy. Rari, dar am avut noroc.

 
Good boys. Mereu. Asta si pentru ca m-au ales ei pe mine. Nu le plac baietilor rai for some reason. Ceea ce e bine, ca Dumnezeu stie ce-oi fi facut! :)))

Pffff... Pe amandoi. Pentru ca in fiecare barbat exista putin din fiecare, respectiv mai mult din fiecare. Cred ca depinde de femeie cat din good guy sau bad guy reuseste sa scoata dintr-un barbat. Desigur, aici nu intra la socoteala muierismele=vesnica si eterna incercare "sisifiana" de a schimba barbatul. Aici ori te adaptezi, ori te retragi inainte sa pici in ridicol.

Good boy. Bad doar cand vreau eu:))


A bad boy for others was the perfect one for me! 


La 23 de ani cat am eu, pana acum am ales mereu "bad boy". :))) Probabil din cauza ca sunt o incapatanata si am nevoie de cineva care sa ma tina in frau sa zic asa. Nu o data s-a intamplat sa mi se spuna pana si in club de catre vreun distins domn ca il intimindez. Si atunci poate baietii rai, tocmai prin atitudinea lor de siguranta in propria persoana pe care o emana, ma atrag. Atitudinea e totul. Si apoi si pe cei care i-am vazut la inceput good boy pentru atentiile exagerate gen "nu apasa tu butonul din lift." .., s-au dovedit a fi chiar mai "bad boy" decat cei care arata asta pe fata. Doar ca ei mascheaza partea de "bad" prin gesturi. Ador faptul sa mi se deschida usile si tin cont de bunele maniere insa crede-ma "butoul de la lift" e exagerat. Doar nu-s din plastilina. Pot si eu. Baietilor buni le lipseste atitudinea sau daca nu sigur curajul. Mereu caut un barbat care sa aiba si calitati de artist, dar si de rege. Regii de obicei erau neinfricati! :)))


Good boy desi evident toate fetele vor bad boy, un sensul ca sunt atrase de el. Dar convietuirea a la long nu se poate decat cu un good guy. Asta cel putin pt temperamentul meu...


In pat bad, day by day good:) Good boy prefer sincer…


Il aleg pe good boy pe care-l stiu si beat si flamand si pe stop si in toate culorile do i love him even when he's cranky :)) Aia bad boys can go fuck themselves and fuck whoever else they want !!

Dear, nu-mi plac mama's boys, aia cumintei, tunsi regulamentar, care zic "da, mamă/nu, mamă". Bărbatul meu e a very good boy cu alură de bad boy.


Bad boy :) , din pacate. Dar exista si good boy???!!!!

Pfffff.... As zice, depinde de "dragoste" .... Da' serios acu, sint good boy type. 

Bad boy dar nu ma intreba de ce. De fapt nu, fifi. Noua nu ne plac baietii rai. E doar generic spus. Noua ne plac vanatorii. Si atunci de ce aproape toate fetele aleg la primul gand bad boy? Ne place sa fim vanate. Asta e jocul naturii. Daca ai vazut si la animale. Masculii cei mai puternici ajung sa se imperecheze. Si vanatorii sunt in general bad boys :)). Ca daca au insctinctul animalic de vanatori in ei, il au si pe cel reproductiv


Concluzie: prea putine femei pe lumea asta viseaza la barbatul casnic care sa spuna da, mami cum spui tu, mami. Vor barbati adevarati, autoritari pentru ca stiu ca un barbat trebuie sa le apere in fata vicisitudinilor vietii. In plus, le-a intrat in cap ca un bad boy  te face sa simti fiorul, iti da zilnic portia de adrenalina, esti mereu in stare de alerta. 
Si cumva asta iti da senzatia ca esti mereu vie, femeie. Simti nevoia sa confirmi. Zi de zi. Desigur, risti sa iesi in sange din batalia amorului ( cum spunea cineva mai sus) dar in niciun caz nu mori de plictiseala. 

articol din rubrica fifi&thecity de pe blogul Cristinei Bazavan, www.bazavan.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu