luni, 29 septembrie 2014

Pestisorul de aur poate sa apara oricand. Ce-i ceri?

Cred ca povestea cu pestisorul de aur o stie toata lumea. Si o iubeste toata lumea.

Ideea ca undeva in  lumea asta e un peste mic pe care o sa il intilnesti intr-o buna zi parca te face sa te gandesti mai atent la dorintele tale. Sa nu cumva marea intilnire sa te ia pe nepregatite. La fel si
cu castigul la loto. Stim ce facem cu banii, cum ii impartim. Si exact cum o sa arate vietile
noastre dupa marele premiu. Bine, ar fi o treaba daca am si juca la loto. ☺



Ce spun prietenii mei? Ce vor ei? Bani si tinerete fara batranete ☺



O galerie de arta pe malul senei intr o cladirea din aceia cu geamuri mari in loc de ziduri, O zi la 
Disneyland care sa fie deschis doar pt mine si o zi la Balchick la curtea reginei Maria

Sa fiu sfidator de bogata, sa nu mai sufere nicio fiintza pe lumea asta (om sau animal) si sa 
dispara oamenii care au caracter de rahat. Sa ajunga praf si sa calcam toti pe ei.


Sa traiesc in iubire si daruind iubire, sa aiba grija de univers pentru ca avem nevoie de el sa 
supravietuim si  sa nu cada el, pestisorul de aur la orice momeala. Altfel, omenirea ramane fara 
speranta.


Viata lunga si fara griji pt mine si ai mei, ca sa faca fiecare dintre ai mei ce vrea in viata asta, 
unde vrea,cu cine vrea. O singura dorinta mai lunga


Energie, success, sanatate ☺

Un apartament cu 2 camere in Bucuresti ...o data, un apartament cu 2 camere de doua ori si un 
apartament de 2 camere de trei ori.Adjudecat.Ce zici ? Nu e mult , nu? 3 dorinte acelasi lucru ca 
sa fie convingator...


Sa pot calatori oricand vreau, oriunde vreau, sa am orice carte imi doresc., just like that,  cana 
de cafea fierbinte, in fiecare dimineata, pe noptiera :))


Sa invat repede si aproape de perfectiune sa cint la violoncel si sa dansez balet classic si sa-mi 
dea intelepciune.  Dupa aia stiu eu ce sa fac cu astea:)))


 Sa fiu independenta, sa-mi pot creste frumos copiii, sa-l gasesc pe "Fat Frumos" cu care sa 
traiesc o iubire ca-n filme, sa-mi vad copiii mari la casele lor 


Sa fiu George Clooney, sa am insula mea si sa am 28 de ani.


Sa fiu iubita de un barbat care sa nu se sperie ca sunt mintoasa si agitata, sa fiu sanatoasa, sa 
am bani sa fug in lume de cate ori vreau eu. 


I-as cere pestisorului de aur sanatate, energie si echilibru. Astea sunt cele 3 lucruri cu care eu 
pot sa construiesc si pot sa obtin orice. Daca nu mi le poate da astea i-as cere bani sa-mi iau o 
casa cum viseaza copilu, un barbat cum visez io si o emisiune tv cum viseaza copiii din 
Romania.


Sa nu imbatranesc niciodata dar sa mor la un moment dat, sa am inteligenta lui stephen 
hawking, sa dispara cruzimea si violenta de peste tot de pe Pamant.


Sa fiu nemuritoare si eu si cei dragi mie, sa fiu presedintele sua, fara sa candidez, si sa ghicesc 
gandurile. Dupa aia o sa nceapa al 3 lea razboi mondial, dar eu voi supravietui, desigur:)))


Concluzie: 

Viata e grea dar ii multumesc lui Dumnezeu ca oamenii nu isi pierd puterea de a visa.
Am vazut de atatea ori dorinte si vise transformate in realitate fara ajutorul vreunui pestisor. Prin
munca sustinuta, concentrare si ambitie. Acu’ daca vine si pesisorul cu un mic ajutor nu se
supara nimeni ☺


*  articol din rubrica fifi&thecity de pe blogul Cristinei Bazavan, www.bazavan.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu