marți, 26 august 2014

Ana Maria Gheorghe. Cum ar fi arătat Sophia Loren dacă trăia în România




Ana Maria Gheorghe e o bombă de energie. Doarme 3-4 ore pe noapte si ziua alearga intre televiziune si restaurantul pe care il administreaza. Are un sex appeal devastator şi daca ar fi sa aleg un cuvant care sa o descrie perfect din punctul asta de vedere as spune simplu: e o femeie focoasa.

Prietenii ii spun Sofica, pentru ca seamana cu Sophia Loren, aude asta in fiecare zi. 

Am stat de vorba seara tarziu la Yoshi, am ras mult, eu cu laptopul in brate, ea nerabdatoare dar totusi cu o retinere: mi-e frica ce o sa ma intrebi, dar o sa iti raspund la toate intrebarile, promit!

Va invit sa o cunoasteti pe Ana si va rog ca data viitoare cand vedeti o fata care prezinta vremea la televizor sa nu mai aveti prejudectati. De niciun fel. 




Te intreb direct: Ce le spui celor care se grabesc sa te eticheteze…mda, inca o pisi care prezinta meteo….

( rade in hohote surprinsa de intrebare)

    Fiecare e liber sa creada ce vrea. Eu stiu foarte bine cum sunt ca om si ma intereseaza mai putin etichetele aruncate la intimplare.

Te-a atacat cineva vreodata direct in sensul asta?
    
    Ooo, da!

Si ce-ai facut?

    Nu fac nimic, pur si simplu ma amuz. Mi se pare o pierdere de timp sa stau sa le demonstrez altora cine sunt eu de fapt.




Esti foarte frumoasa. De cate ori ti se spune asta pe zi si cum reactionezi?

    Mi se spune des pentru ca interactionez cu foarte multi oameni in fiecare zi. E magulitor, iti dai seama… Important e sa simti adevarul,  ca daca ti se spune doar de dragul de a ti se spune….



Exista viata dupa divort? 

    Cu siguranta in momentul in care hotarasti sa faci pasul asta incepi o viata noua. Din momentul ala. Iar daca tu esti cel care preia intiativa in sensul asta, viata dupa divort nu poate fi decat mult mai buna.

Eu nu sunt de acord cu tine. Cred ca multi se grabesc si divorteaza apoi regreta. Dupa moarte totusi e al doilea motiv de stres major in viata unui om, indiferent de cine a luat decizia. Nu crezi?

     Nu cred. Eu am divortat pentru ca nu ma mai regaseam in poveste.

Dar in casatorie crezi, e nevoie de acel act, acum ca ai trecut printr-un divort?

     Cred foarte tare in relatia intre doi oameni, in compatibilitate, in chimie, nu hartia e importanta.





Crezi ca dragostea trece prin stomac?

     Da. Cel putin in 2014, da :)

Care a fost cel mai nebunesc gest pe care l-ai facut din iubire?

     M-am casatorit la o luna dupa ce l-am cunoscut.

Acum consideri ca a fost o greseala?

     Nu. E doar o etapa din viata mea, din care am avut foarte multe de invatat. Eu imi facusem o imagine despre casatorie si mi-am dat seama implicata fiind , ca  lucrurile nu stau chiar asa.

Imi dai un exemplu?

     Eu am fost crescuta de parintii mei catre familie, casatorie, copii. Mama imi spunea ca trebuie sa asculti de barbat, esti femeie maritata acum! Si mi-am dat seama ca eu nu pot sa stau la cratita, sa imi pun cenusa in cap si sa astept totul de la el.

Asta e de fapt varianta clasica a casatorie. Tu esti o femeie puternica si super independenta. Asta e o piedica psihica in capul multora barbate?

     Da. M-am lovit de foarte multe ori de asta. Dar in ciuda faptului ca am 2 joburi, apar la tv si am 12 angajati in subordine …ajung acasa si spal, calc si gatesc. Dar, atentie! Pentru ca vreau eu sa fac asta, nu pentru ca mi se cere. Si o fac des pentru ca ma relaxeaza.




De la un barbat vrei sa auzi ceva frumos sau ceva adevarat?

     Ceva adevarat spus frumos. :)



Raspunsul asta e cam diplomat asa. Peste ce minciuna nu ai trece in iubire?

      Nu suport sa fiu inselata.

La cat de frumoasa si desteapta esti tu, ce barbat te-ar insela? Sau crezi ca ei prin definite au asta in ADN?

      Nu cred ca o au neaparat in ADN. Cred ca e de fapt din dorinta de a nu cadea in monotonie. Pentru ca ei nu inseala pentru ca nu te mai doresc sau nu te mai iubesc, ci pentru ca le este teama sa nu se plictiseasca. Ei simt nevoia sa simta ca sunt inca pe piata, au nevoie permanent de confirmari.

Dar poate e si vina femeilor care nu mai depun efort?

      Cu siguranta da. E tipic feminin, dar nu as generaliza.



Cum l-ai cunoscut pe Marius Tuca si cum ai ajuns sa lucrezi pentru el?

      Nimic nu e intimplator. L-am cunoscut cind eram la Intact Media Academy si am fost provocata sa iau un interviu unei persoane care nu a mai aparut de multa vreme pe sticla si bineinteles ca nu am reusit sa obtin interviul, dar am obtinut un prieten pe viata si un job minunat.

Cum e Tuca?

      E un om foarte complex.  Treci de la agonie la extaz fara zona intermediara.

Va spune poezii?

    Da. :) 

Dar nu da autografe…

    Nu, eu nici acum nu am niciun autograf de la el, desi am toate cartile lui.

El e un punct de reper in televiziunea din Romania. Ti-a vandut vreun secret profesional?

     Marius nu vinde secrete. E prea scump! :))) Dar, m-a primit in familia lui, mi-a dat foarte multa incredere in mine si asta se vede atat in viata mea personala cat si in cea profesionala.




Ti-a dat pe mana un restaurant. Cum a venit propunerea?

     Am fost omul potrivit la locul potrivit. El impreuna cu Mircea, asociatul lui pregateau deschiderea Yoshi iar eu imi doream al doilea job. Initial m-am ocupat de negocierea si incheierea contractelor cu furnizorii apoi incet, incet am preluat diverse responsabilitati  .


Ce faci tu mai exact la Yoshi?
  
   Pai mai bine ti-as spune ce nu fac. Nu gatesc. :) In rest, le fac pe toate de la gestionarea veniturilor, la coordonarea personalului, la aprovizionare, la negocierea si incheierea contractelor, angajari. Cind este necesar fac si curat, iau comenzi, debarasez, ma pot numi omul orchestra.

Angajatii sunt majoritatea barbati. Cat de complicat este sa te impui, am vazut ca nu misca in fata ta?

    Nu trebuie sa te impui. Trebuie doar sa stii cum sa ii iei. E foarte important ca fiecare om care face parte dintr-un un colectiv de genul asta, trebuie sa se simta important, sa stie ca e o piesa dintr-un lego fara de care nu se poate finaliza jocul.




In viata personala , ce trebuie sa faca un barbat ca sa il alegi? Uite, eu cred cu tarie ca de fapt noi ii alegem pe ei, nu invers…

     Clar. Barbatii au tot timpul senzatia ca ei ne aleg, dar de fapt e 100% alegerea femeilor. Am nevoie de un barbat suficient de sensibil care sa imi inteleaga nevoile si suficient de puternic sa ma incurajeze si sa nu ma lase sa cad. Barbatul de langa mine trebuie sa ma faca sa rad, trebuie sa fie extraordinar...dar nu numai o ora! Si asta pentru ca ziua are 24 de ore :))))

Esti dificila?

     Da. Sunt un om pe cat de simplu, pe atat de dificil. Sunt un om care cere mult de la partener pentru ca eu valorez mult...




Esti tiganca si te mandresti cu asta. Cum e cu prejudecatile?

     Nu o spun cu mandrie, dar o spun asumat. Am pus punct unei frumoase povesti de iubire, din cauza prejudecatilor parintilor lui. 


Inima de tiganca…e adevarat ca aveti sangele fierbinte, fierbinte?

    Da. Am auzit ca 90 la suta din barbati isi doresc sa cunoasca o tiganca. ( râde )

Da ce crezi tu ca aveti in plus?

    Daruire. Noi dam tot, asa am fost invatate. 





Ce ti-ar strica ziua? 

    Prostia. Ma tulbura.


Cine ti-a spus prima data ca semeni cu Sofia Loren?

     Regizorul Petru Nastase in 2002 cind am filmat o reclama. N-am inteles prima oara si apoi mi-au spus-o majoritatea oamenilor cu care am lucrat. Mi se spunea Sofica. Acum o iau ca pe cel mai mare compliment.



Sophia Loren spune asa: “ Seductia si senzualitatea constau 50% din ceea ce ai si 50% din ceea ce oamenii cred ca ai. “ Tu ce spui?

     Seductia si senzualitatea sunt cele mai puternice atuuri ale unei femei. O femeie senzuala obtine intotdeauna tot ce isi doreste.

Adica seduce cu usurinta?

     Da. Atat femeile cat si barbatii, in egala masura.




Tot Sophia Loren spunea ca greselile fac parte din datoria pe care o femeie adevarata, ce traieste viata din plin, o plateste surazand. Ce zici?

     Intotdeauna mi-am asumat tot, indiferent daca a fost bine sau rau .

Esti perfectionista?

     Am facut IMA dupa 7 ani de tv pentru ca am avut un moment in care mi-am dat seama ca eu am dat 7 ani frumos la tv dar imi doresc mai mult de atat si eu tot timpul ma tin in priza si imi tot propun targeturi.Asa ca mi-am propus sa prezint stiri si lucrez la asta. :)



Iti place foarte tare sa citesti. Ai vreo lectura care te-a marcat?
   
     Da, o carticica de buzunar. M-am hotarat sa devin prost, Martin Page. Dupa ce am citit prima data carticica asta am intrat in reconfigurarea  traseului vietii mele.


Unde te vezi peste 20 de ani?

     Din punct de vedere profesional ma vad acolo unde acum nici macar nu indraznesc sa visez iar din punct de vedere personal ma vad inconjurata de copii intr-o casa cu terasa, la un pahar de vin pe  niste fotolii comode cu multe carti, o parte deja citite altele asteptandu-si randul si bilete pentru vacante in locuri pe care nu am apucat sa le vad. 

Spune-mi ceva despre tine ce nu ai spus nimanui, niciodata. 

      Nu e un secret, e o dorinta. Imi doresc foarte mult un copil. Este elementul care lipseste ca puzzleul vietii mele sa fie perfect .




Fotografii: Adi Popa
Make up: Corina Ganciulescu
Hair: Silvia Ursu
Locatii: Yoshi, Urbanik

2 comentarii: