sâmbătă, 19 iulie 2014

O săptămână frumoasă

Sunt saptamani si saptamani. Si asta a fost o saptamana foarte buna.

Am inceput colaborarea cu Cristina Bazavan. Sunt super bucuroasa si mandra, recunosc:) Primul articol din sefia fifi&the city il gasiti aici.

L-am cunoscut pe faimosul doctor Stan, chirrgul estetician al vedetelor din Romania. M-a cucerit prin sinceritatea si abordarile sale directe. Nu va spun mai multe acum, o sa revin curand cu detalii pe blog. Oricum, omul e din categoria:  cea mai mare fiţă e să nu ai fiţe.

M-am bucurat de ziua Nadinei, am petrecut o seară cu fetele absult genială.


Am întâlnit oameni noi, am iertat în sufletul meu pe cineva, am simtit pe propria piele cum funcţionează magia.

Poate cel mai important amanunt al saptamanii este ca am vazut cum se intimpla lucruri daca nu iti pierzi speranta. Totul e sa crezi. Si sa muncesti mult.Si mai devreme sau mai tarziu, atingi scopul la care la inceput visai asa cu timiditate.

Gata cu concluziile.

Azi e zi de baut limonada cu Ana de la DNA, citit, plimbari si spa. Masajul bratelor iubitoare. Asta ma asteapta imediat dupa pranz:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu