luni, 14 iulie 2014

Bucurie fără scop precis. Cea mai frumoasă conversatie


Vorbeam azi dupa amiaza cu o zana. Nu zana invizibila, Zana si atat.

De undeva de departe, ea imi baga blogul in santier. Zana e sefa la Crazy Design. 

Remodeleaza, deseneaza, lucreaza ca sa o prezinte pe fifi in siteul nou nout ce o sa apara curand pe internet.

Pentru ca nu ne-am vazut niciodata, ne cunoastem doar de pe facebook, zana mi-a trimis un chestionar ca sa afle ce exact vreau eu. Cum visez sa arate siteul.

 L-am citit. Urmeaza poate una din cele mai frumoase conversatii pe care le-am avut in ultimul timp:

    - Chiar trebuie sa raspund la toate intrebarile astea..uff, imi pare rau ca nu ne cunoastem face to face sa ma vezi exact cum sunt. Dar stii ceva? Ce vezi tu pe facebook aia e real. Eu cu zambetele, cu râsetele…Sunt un om vesel si super pozitiv
    - Nu era nevoie sa imi spui ce veselie haotica e in capul tau. Si cum te-ai redescoperit vitală. Desi credeai ca nu esti…
     - Da... :)
     - Credeai ca esti fara cap si fara coada, dar ai descoperit ca de fapt ai ce multi nu au: bucurie fara scop précis!
     - Wow! Cum e asta!
     -  Si eu sunt la fel ca tine. Rad mult si de multe ori degeaba….si stiu ca lumea nu intelege de ce :)
    - O sa scriu un text despre asta.
Scrie. Si eu o sa citesc. Abia astept!
  
Credeai ca esti fara cap si fara coada dar ai descoperit ca de fapt ai ce nu au multi: bucurie fara scop précis... Fraza asta scrisa azi pe chatul facebook de o femeie aflata la mii de kilometri de mine, pe care nu am vazut-o in viata mea, nu stiu cati ani are, defineste perfect starea mea de acum.

Multi imi spun ca ar trebui sa scriu cu mai mult umor, altii sa dezvolt subiecte legate de sex, prietenele mele spun sa fiu mai obraznica.

Sa va spun ceva... am o mare bucurie: sa vad ca oamenii care citesc ce scriu eu,  ma simt fix asa cum sunt in realitate. 

Eu scriu onest, tot ce imi trece prin cap. Nu ma gandesc vreo clipa ce da bine la public. Si asta ma face sa ma simt cu adevarat bine. Fifi stie :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu