miercuri, 21 mai 2014

Hai Pe Promenada sambata seara să vedem un film de dragoste



V-am tot povestit ca sunt fan Promenada.

V-am spus si ca o admir foarte tare pe Cristina Bazavan.

Si cum de multe ori in viata,  locurile care imi plac mie atrag oamenii care sunt aproape de sufletul meu, sambata se produce magia. ( again, dupa concertul fabulos cu Vunk la Promenada).



In competitia cu Manafu ( care propune comedii si filme de actiune ) Cristina a ales " doua filme care vorbesc despre iubire si independenta, despre a te regasi in celalalt ca sa poti sa ai aripi sa zbori frumos – fie ca esti cea mai frumoasa femeie din lume, sau un domn respectabil intr-un scaun cu rotile. "

24 mai, carePEcare, filmele mele

As vrea ca Bazavan sa castige concursul asta pentru ca imi e tare draga. Cum draga imi e si Audrey si as putea sa vad de zeci de ori Breakfast at Tifanny's.


Asadar, sambata la ora 9 seara merg PE Promenada sa vad un film frumos si sa ma bucur de intilnirea cu prietenele mele. Hai si voi!


 Mai multe detalii gasiti aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu