sâmbătă, 5 aprilie 2014

Răsfăţul se învaţă



Astăzi a depăşit toate recordurile de trezit cu noaptea în cap. La 4 si 25, fifi cea mică a considerat că am dormit destul. 

S-a ridicat,  a aprins lumina şi a inceput cu refrenul preferat: Mamiii, imi faci fulgii?

Îmi venea să o arunc pe geam, să mă arunc pe geam, oricum ceva cu geam:)))

De voie, de nevoie m-am trezit. A mâncat şi s-a pus pe colorat, eu am incercat să îmi fac o cafea, dar ce să vezi, Dumnezeul cafelei dormea şi el, espressorul n-a mai vrut să facă treabă şi pace...a fost bun şi un ceai verde, deşi nu se compară cu espresso. 

Dimineaţa a continuat în linişte, fifi mic cu desenele, eu cu un serial şi cu facebookul..... E 8 şi deja simt că a a trecut juma de zi, un sfert de weekend aproape. 

Mâine însă e ziua relaxării. Merg la spa, la masaj.  Răsfăţul suprem: un ritual la Belle Maison Spa.



Acum un an, nu aveam în vocabular cuvântul masaj. A fost totuşi anul în care am învăţat ca niciodată, să nu mai spun niciodată. 

Povestea de anul trecut de la spa, o puteti citi aici.

Fifi ştie: răsfăţul se învaţă:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu