vineri, 28 martie 2014

Să uităm puţin de reguli



Am dezbatut de n ori si am ajuns la aceeasi concluzie cu prietenele mele: in viata e vorba despre alegeri.

Ieri, imi spunea o prietena draga: trebuia sa fac ceva, am mers prea mult pe contrasens.

Cred ca Dumnezeu ne tine in brate pe fiecare dar ne lasa sa alegem. Avem liber arbitru.

Cred ca destinul este precum condusul masinii. TU ai volanul. TU decizi daca  daca faci stanga sau dreapta, cu sau fara semnal, daca tai linia continua sau mergi pe contransens. Stai sau nu stai la rosu? Lasi mereu locul altora sa treaca sau le tai fata?

Da, da, in viata tu ai volanul. Poti sa mergi cu geamul deschis, ascultind U2 cu zambetul pe buze, in traficul infernal sau poti sa te injuri cu toti miticii.

Te-ai gandit vreodata la asta? Eu da. Sa incalci regulile din cand in cand?

Toata lumea vrea sa mai sara gardul si uneori sa faca o nebunie. De ce nu? Mai ales daca faci asta cu un zambet pe buze:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu