vineri, 6 decembrie 2013

Prezentul tău se uită fix la tine

Bărbaţii au de mici găşti mai mişto.

Se înţeleg mai bine şi în principiu se ceartă mai rar. De obicei, din cauza unei fete. Rar, dar se ceartă.

Pieteniile lor rezistă mai mult. Eu ştiu o singură gaşca de fete care rezistă de 20 de ani. Cam atât.

Bărbaţii sunt mai deschişi la minte şi muuult mai relaxaţi, mai superficiali în dezbaterea de gaşcă şi nu, nu sunt misogina. Ei nu despică firul în patru şi dacă sunt 5 împreună la bere, nu merg pe nişa drama queen. Nu-şi comentează pe la spate pantofii aleşi greşit, îşi ţin mai bine secretele şi sunt muuult mai solidari la big shit.

Îmi place tare ultima melodie Vama cu Guess Who. Chirilă este cred cel mai liber ever om şi Guess Who este un domn. Genul care spune Sărutmâna la fiecare propoziţie (am avut ocazia să vorbesc cu el la telefon). Cu gândul la gaşca pe care n-am avut-o niciodată tot ascult melodia asta cu zilele fericite.

Acest post face parte din campania mea mentală cu trăitul în prezent.

" Maşina vieţii am vrut s-o întorc spre copilărie...dar maşina vieţii nu poate să-ntoarcă...prezentul tău se uită fix la tine, cum-l ocoleşti preocupat de ce se întâmplă mâine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu