miercuri, 4 decembrie 2013

Lansarea Nu mi-e frică



Am așteptat ca amintirea să se fixeze bine ca să vă povestesc cum a fost la lansarea cărții Paulei, nu chiar după prima emoție. Io sunt foarte impulsiva de felul meu și dacă scriam atunci ce am simțit cred că umpleam blogul de lacrimi.


Lansarea a fost WOW.  Deși atmosfera era una de familie, prima impresie fiind că totul se petrece într-o sufragerie unde cineva a invitat prea mulți oameni de ziua lui, emoțiile au fost imense. Nu o să vă povestesc ce au făcut alții, pentru că aici e în principiu blogul meu și mă laud cu isprăvile mele.

Ce mi-am propus:

-       să mă imbrac în rochie neagră
-      să port tocuri roșii
-       să fiu sigură pe mine
-       să nu tremur
-       să am un speech funny.

Speechul era bine conturat conturat pe device.ul Blackberry Bold:



Buna ziua numele meu este fifi si sunt prietena lolei. Tocmai am intrat in istoria literaturii, aplauze, va rog:) cind i-am spus paulei trebuie sa scrii o carte ea se tot codea si ca o sa o conving i-am spus: daca tu scrii, eu vorbesc la lansare. Asa am ajuns eu aici. bine ca nu exista vorba aia spune-mi cine vorbeste la lansare ca sa-ti spun cat de buna e cartea:))) ma tot gandeam ieri cum sa va prezint cartea. As vrea sa fiu laudaroasa acum, dar sincer laudaroasa si sa va spun ca pina la 39 de ani am citit sute de carti. Va recomand cartea prietenei mele asa: hai sa facem impreuna un exercitiu. Sa ne imaginam ca din acest moment ramane singura carte din lume. Eu una o vad ca o carte pe care pot sa o citesc in fiecare zi. Si sunt sigura zi de zi pot sa gasesc ceva nou. Nu mi-e frica este o carte despre iubire. In cele mai sincere forme ale ei. Despre oameni care ard impreuna dar si separat, despre timpul care in iubirea adevarata nu exista, despre femei frumoase si nebune, despre barbati lasi, despre tandrete si despre concret. As vrea sa va spun ceva: dupa ce am citit cartea am ajuns la concluzia ca femeile iubesc mai misto ca barbatii, sunt mai curajoase si mai nebune. Cu siguranta mai nebune. Un barbat nu putea sa scrie un asemenea procesc al iubirii. Sa va spun despre lola putin: e genul cu care mergi pina la capatul pamantului, are picioare lungi, ii plac parfumurile frantzuzesti, e femeie, femeie. Adica stie ca sexul e vital dar si  ca mr proper si ciorba de fasole cu ciolan au mega importanta  in managementul relatiei.  Cat despre fifi, ea e bine sanatoasa. Iubeste si e iubita. si va ramane prietena lolei. Pina la urma doar lola i-a dat sansa sa vina la lansarea asta unde se poate poza cu toate divele pamantului, chiar și cu doamna Esca:) So, cititi cartea si iubiti-va mult.

Bun. Cu gândurile astea vedeam eu lansarea.

Ce a ieșit:

-       nu am avut rochie neagra. Au fost pantaloni. Și o cămașă bărbătească. Nu orice cămașă.
-       nu mi-am pus tocurile roșii de 13. Au fost minunatele cizme camper cu talpa ortopedica. Bine am făcut, pentru că toată lansarea a durat 2 ore. Muream dacă stăteam cocoțată pe tocuri cît timp autoarea semna volum după volum.
-       Zâmbetul înțepenit pe fața mea poate unora le-a dat senzația că sunt stăpână pe mine. Eram doar paralizată de frică.
-       Nu, nu, nu. Nu pot descrie cum am tremurat. Am fost ca un fel de jelly, ca un bolnav de Parkinson, ca un break dancer . Aveam senzația că mă prăbușesc dar am reușit să vorbesc și să nu mă intind pe jos sub privirile publicului telespectator. A doua zi, de la tremurat si de la incordare aveam vase de sânge sparte în ochiul stâng și o febră musculară de ziceai ca am fost 10 zile la sală.
-       Speetch.ul…eee,  aici am o reală problemă. Nu mai stiu exact ce am spus. Cumva, aș fi recunoscătoare dacă cineva are o înregistrare video a momentului. Cred că ar ajunge viral pe youtube…

Concluzia e că lansarea a fost faină. Au venit mulți oameni apropiați Paulei dar și necunoscuți. Am rămas cu impresia că am fost ușor penibilă, dar oamenii zic că nu. Politețea rulz:). Vorba Amaliei: Nu conteaza ce ai spus, cum ai tremurat, publicul te-a iubit, fifi:)

Și pentru cei care au mâncat tot din farfurie iată și fotografii de la lansare:





































 
Cartea se vinde bine, o găsiți în librării, pe siteul editurii All tirajul fiind deja epuizat. O găsiți și pe elefant.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu