miercuri, 12 iunie 2013

Votati Brasovul, probably the best city in the world:)

Cred ca sunt unul din cei cunoscuti pr.isti ai Brasovului. Fac PR gratis pentru acest oras oriunde ma duc.

Aici am crescut si sper ca la batranete sa ma retrag tot aici. 

E curat, e frumos, oamenii sunt mai sinceri si mai ok ca nicaieri. 

Brasovul are un iz de cetate importanta, in centru parca nu esti in Romania. Si strainii s-au prins de vraja asta si sunt practic peste tot prin oraș. 

Nu trebuie sa ratati:
- privelistea de pe Tâmpa
- vizita la biserica Neagra
- prajitura Deliciu de la Vatra Ardealului
- coastele de la Four Roses
- ciocolata de casa de la Casata
- ciorba de fasole in paine de la Bella Musica
- cafeneaua La Fifi de langa Biserica Neagra. A fost a mea, nu mai e dar si-a pastrat numele, e un loc foarte drag mie:)
- terasele de pe Republicii

Am votat pentru Brasov ca de ziua ei Antena3 sa petreaca aici.

Va invit sa votati si voi pe facebook sau pe siteul Antenei 3.

Ne vedem la Brasov, da? Daca nu v-am convins va rog sa va uitati la acest clip. Pure beauty!

2 comentarii:

  1. Ar mai fi multe de adaugat, printre care:
    - plimbare pe aleea de sub Tampa
    - vizita la Cetatea Brasovului ( + vederea panoramica de sus )
    - Belvedere cu minunata priveliste
    - Poiana Brasov
    - plimbare prin Scheii Brasovului
    - Parcul central intr-o zi calduroasa
    - Muzeul "Prima Scoala Romaneasca"
    - strada Sforii

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Fifi! Si eu am petrecut concediul din vara anului 2012 la Brasov, pentru prima data, impreuna cu niste amici. Este un oras foarte frumos care mi-a ramas la suflet.Tare mi-as dori sa ajung si iarna aici! Am avut senzatia, de nenumarate ori, ca nu sunt in Romania ci in strainatate (probabil din cauza strainilor din oras aveam acest sentiment.)Dintre cele mentionate in articol, recunosc ca nu am incercat:

    - prajitura Deliciu de la Vatra Ardealului;
    - coastele de la Four Roses;
    - ciocolata de casa de la Casata;
    - ciorba de fasole in paine de la Bella Musica;
    - cafeneaua La Fifi de langa Biserica Neagra.
    Este un bun motiv pentru a reveni.
    Am sa votez si eu pentru Brasov.

    RăspundețiȘtergere