joi, 13 iunie 2013

Pisicile sofisticate. O povesta adevarata cu Oana Portase

Îmi plac foarte mult oamenii care fac ceva cu timpul lor liber. Nu tocătorii de filme și seriale, ca mine...

Oana Portase e colega mea. O tipă cuminte dar nici foarte cuminte:) Fata asta super creativa ( pe care o urăsc în secret pentru ca a slabit si arata de coperta) e editor la Antena3.



In timpul liber face posete...din reviste. Posete de care m-am indragostit pe loc.






Am aflat ca munceste  mult pentru asta, dar rezultatul e wow. Am intrebat cum i-a venit ideea, cât timp îi ia și cine e cel mai important client. Am aflat tot repede, repede:)

 Cu mult timp în urmă, am văzut o astfel de poşetă într-o poză... nu mai ştiu unde. Mi-a plăcut mult şi îmi doream şi eu una. Timpul a trecut, nu am văzut aşa ceva prin magazine şi nici n-am mai căutat pe Internet. Anul ăsta mi s-a pus pata să-mi investesc timpul liber în ceva creativ. Am început cu cercei şi broşe din lut. Tot căutând pe Internet tutoriale despre bijuteriile handmade... am dat peste un tutorial despre poşetele din reviste. A fost dragoste la prima vedere. M-am ambiţionat să învăţ şi eu să fac una şi am reuşit. 
Am pus o poză pe facebook cu prima poşetă şi au început să curgă laudele şi chiar şi cererile. Nu mă gândeam să fac mai multe ca să le vând, nu credeam că va fi cineva interesat. Dar am continuat să fac poşete ca să învăţ cât mai bine tehnica. 
La o poşetă plic mică lucrez cam o săptămână. Depinde de timpul liber pe care îl am şi hârtiile pe care le folosesc. Bine, dacă mă închid în casă, mă înarmez cu multă răbdare şi altceva nu fac, reuşesc să termin una şi în 3 zile. 
Cel mai important client este Sabina Iosub :) La ea a ajuns prima poşetă... reuşită hahaha. Apoi cererile au început să curgă şi aşa m-am gândit să fac şi un site pentru dânsele.

Posetele Oanei le puteti comanda aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu