marți, 25 iunie 2013

De ziua mea mi-am dorit cadou o cafea cu o anume fată

V-am povestit că aniversarea mea a început perfect cu vizita Cristinei Bazavan. Acum, la cîteva zile după frumoasa întâmplare, Cristina a scris pe blogul ei cum s-a simțit la noi în vizită:

" sunt unele intimplari care, desi par a fi aparute ca sa-ti hraneasca ego-ul, te aseaza cuminte in matca si te domolesc pentru multa vreme.
saptamina trecuta am fost cadou la aniversarea zilei de nastere a lui Fifi (Cristina Popa) si, pt o clipa, intimplarea m-a incurcat putin.
dorinta suna ” sa beau o cafea cu Cristina Bazavan”… cum sa-si doreasca cineva asa ceva de ziua lui/ei?!"

Uite că eu asta mi-am dorit și m-am bucurat din tot sufletul de vizita matinală. Toată povestea o citiți pe blogul Cristinei Bazavan.


Multumesc. Iar și iar:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu