luni, 27 mai 2013

Marele Gatsby. Fără comparații cu trecutul

E absolut incorect să compari noua varianta Great Gatsby cu cea veche. Nu poți să îl compari pe Leonardo DiCaprio cu Robert Redford. Sau pe Carey Mulligan cu Mia Farrow. Sunt abordări atât de diferite...e ca si cum ai compara Praga cu Dubaiul.



Nu sunt fan DiCaprio, dar mi-a plăcut forța lui de Gatsby:).

Cred insa ca e rolul vietii pentru Carry Muligan. Am descoperit-o acum citiva ani în "An education" si mi-a plăcut enorm jocul ei.


Fiecare cadru din Marele Gatsby 2013 pute a bani. Cred că bugetul a fost cum s-ar spune in romaneste fara numar. Nu imi iese din minte scena cu mii de orhidee...


Mi-au plăcut la nebunie decorurile, muzica si bijuteriile. Faimoasă tiară merită pe deplin toate comentariile pozitive din lume.



E un film plin de forță și opulență.

Am ieșit din sală cu concluzia veche, dar mereu nouă: în dragoste ca și în viață, este vorba despre alegeri. Și vorba cântecului: banii nu aduc fericirea...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu