vineri, 26 aprilie 2013

Lansarea restaurantului Joseph

Da, da am fost. Si da, da mi-a placut foarte tare.



V-am spus ca nu sunt cu mondenitatile, dar chiar a fost o seara speciala. Un eveniment organizat ca la carte.







Un maestru inconjurat de prieteni. Si bucuros ca un copil ca visul lui a devenit realitate. Dupa atatia ani de munca, Chef Hadad si-a deschis propriul restaurant. Cuvintele sunt prea mici si prea putine pentru a deschide in cuvinte fericirea acestui om.


“Este prima locatie deschisa Joseph Hadad, este un restaurant pe care nu l-am facut asa foarte, foarte elegant. Mergem pe baza de mediteranean cu touch frantuzesc si putin de mancare ca la mama mea in Maroc. Acesta a fost visul meu, sa deschid dupa 16 ani de zile in tara, un restaurant”, spune chef Hadad.
Cuvintele sunt prea putine si daca as incerca sa descriu preparatele. Va las cu fotografiile.:) Spun mai mult. Mult mai mult.










Mai multe informatii despre restaurantul Joseph găsiți aici: http://www.josephhadad.ro/ro/blog/jh:chef-joseph-hadad-lanseaza-astazi-restaurantul-care-ii-poarta-numele

Foto food: Adi Popa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu