joi, 21 martie 2013

Am fost la Teatru TV

Întotdeauna am fost fascinată de teatru. Când m-am mutat în Bucureşti, mi-am propus să merg frecvent la teatru. Evident, nu mi-a ieşit.


Acum sunt în recuperări. Aseară am fost la Teatrul de Comedie la comedia Bani din Cer regizată de Horaţiu Mălăele. Excelentă piesa, am râs cu lacrimi, mi-a plăcut foarte mult Bendeac( nu eram vreun mare fan). Cel mai mult mi-a plăcut însă George Mihăiţă. Omul e colosal.

Nu vreau să vă dezvălui prea mult din piesă, vă spun doar atât că e cu bani, despre bani şi despre moravurile vremurilor noastre. Despre dragoste si prietenie si cum sufera ele din cauza banilor.


Piesa o puteti vedea miercurea viitoare la Antena1, la 20.30. Teatru Tv este un proiect al trustului Intact la initiativa lui Mihai Bendeac. Mai multe detalii găsiţi aici: .http://teatrutv.a1.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu