marți, 12 februarie 2013

Și am fost odată tânără...


Vineri seara am trecut de principiul adiabatic ( da, da eu şi soţul nu prea socializăm cu alții pentru că suntem perfecți doar noi doi, nu avem nevoie să facem schimb de căldură cu exteriorul:)) și am ieșit în oraș.

Am fost la Godot cu prietenii noștri dragi. Ne-am pregătit ca de nuntă, noi, fetele. Și, într-un fel, a fost ca la nuntă: lume multa, înghesuială, probleme orgnizatorice la fața locului, gălăgie, fum, multă tinerețe, în principiu.

Mi-a rămas în minte anunțul când a început piesa: “ Fumatul e interzis, vă rugăm să vă închideți telefoanele mobile.”

Am zâmbit și cumva, în mintea mea chitroasă, am așteptat primul incident: un fum, un țîr, ceva. Dar... nimic. Oamenii au fost extrem de civilizați.

Mi se pare super smart ideea asta cu teatru în cafenele. Cu 2 zile înainte nu mai erau bilete. Iată că lumea totuși vrea cultură.

Noi am fost la "Fă-mi loc!" o piesă regizată de Radu Beligan. Marius Manole…e Marius Manole. Nu îl văzusem niciodată live. E senzațional!  Medeea Marinescu e partenera lui și are o forță artistică de neimaginat. Piesa e foarte bine montată, te ține o oră și jumătate fără probleme.

Chiar dacă m-a durut capul din cauza fumului, chiar dacă ne-am înghesuit un pic, chiar dacă nu am consumat alcool pentru că eram șofer de serviciu și am făcut și o mica criză de nervi  panicată de prea multele taxiuri din centrul vechi care  parcă intrau toate în mine, experiența a fost una faină.

M-am simțit cumva young, așa…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu