miercuri, 2 ianuarie 2013

Toți facem alegeri în viață...

Anul trecut mi-am propus două lucruri: să fiu mai calmă și să devin șoferiță.  Și am fost mai calmă și am pus mâna și pe permis.

 Bine, mi-am mai propus și să slăbesc dar asta nu îmi iese...și nici nu vreau să mă deprim în cap de an vorbind despre diete:).

Spun că 2012 a fost un an interesant și știu că 2013 o să fie și mai și. Prietenele mele știu că sunt obsedată de călătorii și de filme. Deja îmi pare rău că din motive obiective ratez Barcelona în martie...fetelor, recuperez, promit!

 Dar filmele...am început anul  cu un film senzațional: The words. Mi-a rămas în cap replica asta:
"Toți facem alegeri în viață. Cel mai greu e să trăim cu alegerile noastre. "
Așa că rezoluția mea pentru 2013 e una singură: o să fiu mult mai atentă la alegerile pe care le fac.

 Să aveți un an după inimă voastră!

Mergeți să vedeți The words. O să vă placă, promit!


Un comentariu:

  1. Si mie mi-a placut The words, minuunaat! si pe langa ideea alegerilor noastre cu care trebuie sa ramanem in echilibru, mi-a mai placut cum a fost surprinsa goana de a alerga dupa ceea ce credem ca ne va face sa fim (mai) iubiti.

    RăspundețiȘtergere