marți, 6 noiembrie 2012

Mamaloo. Pentru mămici deştepte

Îmi plac mamele nebune care răscolesc internetul ca să afle care e ultima cremă fără parabeni , care e cel mai tare pediatru sau unde se găsesc cele mai cool cizme pentru copii lor.

Îmi plac mamele care îşi expun povestea familiei foarte realist şi necosmetizat. Uite, cum e Bogdana, de fiecare dată când citesc blogul ei, îmi vine să mai fac un copil măcar:). Sau cum e Maria care se angajează non stop în cauze nobile. Sau ca Mara care din dragostea pentru copii a dat viaţa unui biznis cool.

Dana Dragomirescu m-a invitat să mă alătur unei comunităţi de mămici deştepte:
http://mamaloo.totuldespremame.ro/.

Vă invit să intraţi şi voi aici, să vă faceţi un cont si să aflaţi direct de la sursă cele mai noi informatii pentru copiii voştri. Îmi place că îţi faci repede un profil, poţi să pui fotografii, e un fel de facebook chic pentru mămici. Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu