joi, 15 noiembrie 2012

Margiela for H&M sau al treilea razboi mondial


Prietena mea Nadina scrie pe fifistie! Asta e o stire:) Pe Nadina o stiti de la Stirile Diminetii de la Antena 3. Da, da e fata aia care se trezește la 3 dimineata in fiecare zi ( OMG)!
Si iata primul report, dupa o mega lansare....

Cine ma cunoaste, stie ca o geaca de piele imi poate aduce o fericire imensa in suflet. Unii ar spune ca sunt superficiala, altii ca sunt femeie. Putinele poze cu colectia Margiela pentru H&M m-au facut sa astept cu mare interes lansarea.

A venit si invitatia, a venit si evenimentul. Am ajuns 20 minute dupa ora scrisa pe invitatie, dupa ce vazusem postari disperate pe Facebook ca se sta la coada, de teama sa nu se vanda toata marfa.


Am ras in sinea mea, ferm convinsa ca doamnele care stau la coada vad jumatatea goala a paharului... sau, a raftului, dupa caz. Dar nu! Rafturile chiar erau goale iar magazinul plin de femei disperate, gata sa imparta pumni in caz ca se apropie cineva de haina pe care au pus ochii.
Intr-un colt, niste doamne aveau bratele pline de geci si pantaloni de piele, cautand cu disperare un loc sigur unde sa le poata incerca. Au scapat doar pantofii si cizmele numarul 40 si hainele marimi foarte mari. Nu vreti sa stiti privirea dezamagita pe care o aveau atunci cand isi dadeau seama ca au pus mana pe marimile gresite!

Am avut onoarea sa tin in mana o pereche de pantofi cu talpa de plexiglas si ma intrebam cate exercitii de picioare ar trebui sa fac la sala sa pot ridica piciorul din pamant. Dar asta e alta poveste...

Revenind la disperare... Si eu fac pasiuni pentru haine, dar chiar asa?!? Sa ai privirea de animal de prada care-si pierde cumpatul cand vede hrana? A fost amuzant. Chiar foarte amuzant!

Nu cred ca e vina celor de la H&M, nici a celor de la Margiela care au venit cu creatii chiar interesante. Cred ca e vina celor care au uitat ca sfarsitul lumii nu e nici pe 21 decembrie, dar nici in 14 noiembrie, odata cu lansarea noii colectii.

Ca o "diva" ce sunt, am aruncat un ochi si m-am retras in zona de haine de oameni normali. Am plecat cu un fular din colectia veche, o carte editata de Tachen si vanduta acolo si cu o experienta amuzanta.

Colectia Margiela sper sa o vad la Viena, in weekend. Poate acolo nu a fost lupta pe viata si pe moarte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu