marți, 23 octombrie 2012

Veste bună: Vine Dulce Pontes în România

Uneori, am senzația stupidă că viața mea e un ciclu sec: serviciu, casă, serviciu, casă, serviciu, casă...E drept că de anul trecut de când ne-am mutat în apartamentul liniștit, departe de oraș, nu îmi mai vine să ies.

Înainte căutam orice prilej ca să scap de vecinii zgomotoși. Acum nu mai e cazul...și evident a intervenit plictisul. Și s-a băgat și revolta: Eu de ce nu știu de cafeneaua X? sau de ceainăria Y????

Cumd e nu am avut habar că peste 3 săptămâni, Dulce Pontes cântă la București.. O ador pe femeia asta și habar nu am avut că vine. Noroc că sâmbătă, dis de dimineață, stând la coadă într-o intersecție i-am văzut numele pe un afiș. Am căutat imediat pe net și am găsit toate detaliile . Am luat imediat bilete, am avut noroc, mai eraufoarte puține.


Dacă vă place Portugalia, poate ar trebui să ascultați puțin fado și poate ne vedem la concert.



"Canção do Mar" este hitul Dulce Pontes. Și dacă vă sună cunoscut dar nu in portugheză, vă sună de la Sarah Brightman care a preluat piesa și a înregistrat-o sub numele Harem. Sau poate ați auzit-o pe coloana sonoră de la Primal Fear...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu