marți, 9 octombrie 2012

Gabriela Firea candidează şi câştigă

Când am făcut primul live din viaţa mea pentru Observatorul de 19, ea îl prezenta. Am cunoscut-o personal în vara lui 2004. Abia venisem în echipa de zi a Observatorului, după ce lucrasem vreo 6 luni cu echipa de noapte. Mi-a zâmbit cu gura până la urechi şi mi-a zis:
''Bunăăăăăăă, eu sunt Gabi. Ai mâncat?"
 M-am blocat pentru că mă aşteptam la orice de la mega diva de la televizor, dar nu să ducă grija stomacului meu. Urma să aflu curând că aşa e ea. Vine cu oala de sarmale de acasă să hrănească redacţia..

Ne-am apropiat, am început să lucrăm împreună, să ne cunoaştem şi să devenim prietene. Nu înţelegeam cum poate un om să lucreze 7 zile din 7: dar uite că ea putea. O energie incredibilă. Ma plângeam:
"Măh gabi, da nu am aia şi nu am aia..."
 Şi ea îmi replica:
" Dar n-ai nici răbdare, vrei totul azi. Cu răbdare şi credinţă mergi înainte şi o să vină toate la timpul lor"


Am învăţat de la ea exerciţiul răbdării şi al tenacităţii.  Dacă as fi putut să iau şi consecvenţa şi dedicarea ei, ce bine era....

Nu uit că atunci când am născut a venit spre miezul nopţii la maternitate cu Ligia, producătoarea şi prietena ei cea mai bună. Asistentele şi medicii au privit imaginea perfectă din cap până în picioare, chiar daca era aproape 12 noaptea arăta ca scoasă din revistă. A doua zi, ne dădea lecţii de înfăşat în salon. N-am să uit privirile şocate ale asistentelor:))))

Şi-a anunţat  ieşirea din presă. Vestea i-a bucurat mult pe unii, prea proşti să aibă loc de Gabi Firea. Şi aşa zişii ' prieteni" oameni pe  care i-a ajutat, au zis: delete Gabi Firea. Dar ce să vezi? Gabi candidează pentru un post de senator în parlamentul României. Aşa că dragi oameni de bine, zic să vă repliaţi şi să cădeţi iar în admiraţie. Şi nu trebuie să vă faceţi griji, Gabi vă iartă derapajele  Spuneam mai sus că am învăţat multe de la ea, dar poate cel mai important este că am învăţat să iert.

Gabi Firea candidează. Şi o să căştige. Pun pariu pe ce vreţi voi! Cine e cu mine?

Un comentariu:

  1. Mult succes!!!Imi pun speranta ca vei da o fata frumoasa politicii romanesti,care,dupa parerea mea,actualmente este hidoasa!Sa de-a dumnezeu sa te lase cei ''cu experienta'' sa faci tot ce ti-ai propus.stiu ca esti un suflet mare si ca iti vei dori sa rezolvi multe,totul e sa te lase ceilalti sa le duci la indeplinire.Fifi are o mare dreptate,esti o femeie deosebita,cu un suflet deosebit,asa cum am spus tuturor,cred ca singura fata care am intalnit-o in viata mea,cum se spune''frumoasa,desteapta,sufletista,muncitoare,luptatoare ....''si lista poate continua.Mult succes !!!''Sgarcimea'' te saluta!

    RăspundețiȘtergere