vineri, 5 octombrie 2012

Exerciţiu de sinceritate cu Florin Piersic jr.


Recunosc, m-am dus la Întâlnirile Creative organizate de Intact Media Group să-l văd de aproape pe Florin Piersic Jr. Pare mai tânăr ca la televizor. Şi mai liniştit. N-ar vrea să răspundă la întrebări legate de viaţa lui amoroasă şi nici la cele despre relaţia cu tatăl lui.
Cu toate astea, vorbe
şte cu admiraţie de seniorul care i-a marcat destinul:

"Cum poate un om să preia energie de la o mie de oameni şi să dea înapoi dublu?".


 E emoţionat de publicul lui şi ne povesteşte amuzat, aproape ca un copil, cum la un spectacol s-a întors cu spatele la sală, şi-a făcut o fotografie în care se vede publicul şi a trimis-o imediat pe Facebook să vadă lumea toată, ce "chimie" e la teatru în acel moment.

Regretă că a pierdut nişte ani cu prostii şi greşeli:
"Eu, până la 32 de ani, am avut 17 ani. Apoi, am început să cresc ca un adult."

  E un bărbat frumos, genul după care întorci capul pe stradă. Ne sar tuturor în ochi tatuajele care-i acoperă braţele, o greşeală a tinereţii:
"O prostie, nu sfătuiesc pe nimeni."
Dar, de ce?! Arată aşa frumos!
" Pentru că după primul punct tatuat, urmează o linie şi tot aşa, nu te mai opreşti..."


Răspunde franc şi aparent necenzurat la întrebările tuturor. Îl întreb ce vede, când se uită în oglindă dimineaţă. Se blochează pe moment, lasă capul în jos şi râde ruşinat:
"Chiar nu ştiu să răspund la întrebarea asta".
 Insist: Vezi talentul care nu are legătura cu numele, cum spunea cineva pe Fb? Vezi un tip cool? Vezi bărbatul după care suspină toate femeile?

"Chiar nu ştiu... A, uite! A pus Luiza Zan pe Fb o poză cu o pisică explodată aşa... şi eu am dat like, deci cred că aşa mă văd."


Le felicit pe fetele din departamentul de comunicare IMG pentru organizarea perfectă de azi. Bravo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu