luni, 8 octombrie 2012

Cui îi e frică de Cheloo

Sau mai bine zis: cui nu? Parca toti concurentii de la X factor vin cu frica asta de Cheloo. Si io, poate sunt miopă, chiar nu îl văd ca pe omul rău în concursul ăsta.

Mă disperă comparațiile cu Vocea României. Oameni buni, sunt două formate diferite.  Ieri, chiar m-am uitat la reluarea de la Voce. Cât am putut, pentru că Moga care le știe pe toate îmi blochează vederea și mintea și pun mâna pe telecomandă și schimb. Și am văzut cântăreți profesioniști nu oameni care nu au mai avut ( marea lor majoritate) nicio tangență cu scena.

Pe scurt, momentele care mi-au plăcut aseară:

- Miss Polixenia cu tot su sora ei care o incuraja din culise: Hai, Mărie!

- concurenții care s-au supărat că nu merg mai departe. Îmi plac reacțiile sincere, nu alea în care cei înfrânți spun: Vaaaai, ce frumos a fost.

- Sergiu Hanzi băiatul care și-a propus să aibă mai multă minte. Curajos și simpatic, ușor nebun:)

- Răzvan și Dani care sunt firești, empatizează cu concureții

- Delia care ne-a arătat de data asta cum e cu muzica, n-a mai fost doar în ipostaza de diva sexy

- Raduly Botond. Micuțul rocker are acel ceva care ridică instant sala în picioare. Problema e că omu e cam static. Mi-am amintit că la primul sezon X factor, nu a vrut sub nicio formă să ia lecții de dans. Așa că a plecat repejor acasă. Sunt foarte curioasă cum va evolua acum, dacă a învățat ceva din prima experiență.
In clipul de mai jos, e evoluția lui Raduly de la prima ediție:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu