marți, 2 octombrie 2012

Calatorii360.ro



Nu trebuie să mă cunoști foarte bine, ca să ai idee despre pasiunea mea numărul unu: călătoriile.  Nu plec NICIODATĂ în vacanță fără să mă documentez. Caut pe toate siteurile review-uri, vorbesc cu oameni care au fost în locul respectiv, nu am prea multe necunoscute în momentul plecării. De unde și porecla: fifi e șefă la plecări internaționale:). Și cum cine se aseamănă se adună, prietena mea Anita e măcinată de aceleași frămîntări. Bine, la ea e un pic mai complicat pentru că muncește enorm, eu obosesc numai cînd mă gîndesc cît lucrează ea! :)  Și cum are totuși puțin timp liber, Anita a zis să îl dedice unui proiect nou: un site pentru cei care care iubesc călătoriile. Chiar așa, oare e cineva care nu vrea să plece în vacanță? Hmm, nu cred...

foto: www.calatorii360.ro


Calatorii360.ro va prezintă destinații superbe de vacanță, ponturi, oferte speciale dar și interviuri exclusive.

Așa că, dacă vă faceți planuri de vacanță, e bine să vizitați siteul Anitei. Chiar daca e departe concediul, măcar puteți visa puțin cu ochii deschiși. Eu mă gîndesc, în continuare,  la Portugalia...uof, îmi trebuie o destinație nouă că am rămas blocată pe portugalia de vreo 6 ani:))))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu