luni, 24 septembrie 2012

X factor a măturat tot


Recunosc, cu mâna pe inimă, că la prima ediție mi-a fost greu să mă uit în anumite momente, din cauza juriului. Fiecare voia să arate că e cel mai tare și că el a pus coada la prună. Aseară, am deschis televizorul la 20.20 si am asteptat sa inceapa X Factor. Îmi place Cheloo foarte mult și recunosc că el a fost principalul motiv pentru care am vrut sa ma uit. Și bine am facut. Delia( super chic, normala si foarte prietenoasă)  si mr. Holograf ( oarecum bad boy dar si cu lacrimă pe obraz cînd a fost momentul) completeaza cu succes un juriu, care dacă o ține tot asa o sa iasa la pensie din X Factor:).
Cât despre ratinguri ce să vă spun? Visul oricărui producator e să deschida tabelul magic și să vadă că productia lui a fost lider de piață,  din primul și până la ultimul minut. Felicitări, echipei X Factor!

ps. pentru cunoscatori: 32.7 share? e bine, bine, bine!

Un comentariu:

  1. Mi-a placut juriul..Concurentii, cu mici exceptii, au fost slabi ca paiul...Calitatea muzicii autohtone se reflecta si in concurentii care s-au prezentat la selectie..Acum, unii dintre ei erau slabi pentru X factor dar nu sunau rau fata de alte "vedete" din "soubiz"...Hai, pupici...

    RăspundețiȘtergere