luni, 13 august 2012

Garden of eden. Mai mult garden, decat eden



Nu sunt o ciudată dar chiar nu m-as duce cu copilu la Marea Neagră românească. Din mai multe motive: fauna cocălărească însoțită de maneaua adecvată, preturile mult prea mari, coșmarul cu drumurile etc, ect, etc.


Am ales Bulgaria și anul ăsta și motivul principal a fost unul simplu: N-am avut bani de TurciaJ. Și cum acum 2 ani experiența a fost absolut ok, am zis: Let s do it, again! Am ales după comentariile negative de pe tripadvisor, căutăm de fiecare data stațiuni prea liniștite, fără cluburi, fără parcuri de distracație. Și am ales Sveti Vlas. Liniștit a fost oarecum sejurul deși aglomerația de plin sezon ne-a rupt. Am dat o fuga si la Sunny Beach. Mama kitchului. Un fel de mini Las Vegas european.


Complexul în care am stat, Garden of Eden, era frumos dar păcat că era suprapopulat. Mii de ruși cu copiii lor parcă toți setați cu volumul la maxim…hm, not good. Resortul e format din mai multe vile gen self-catering cotate la 4 stele si un hotel cotat la 5 stele. Am ales snobeste hotelul. Wrong, pentru ca alea 5 stele erau palide si amărîte. Camera imensă, baia cu toate fițele pământului: bideu, Jacuzzi, dus separate dar ce te faci cînd timp de o săptămînă nu au schimbat asternuturile. WTF? Cum să n-ai la 5 stele net în camera? Și în recepție să plătești șa ai acces la internet cornerul lor? Sau să primeșți o singură cartelă pentru cameră și dacă voiai a doua cartelă, să plătești garanție??? Cam românesc hotelul nostru bulgăresc de anul ăsta. La restaurant chelnerii păreau loviți de o boală comună manifestată prin greață, paloare și cu accente mari de sictir. În rest, complexul suit în vârf de deal chiar îți fura ochii: super curat, super curat! Flori superbe, lifturi care te duceau la plajă. Cred că e mai mult decît ok să te cazezi în aparatmentele de 4 stele. Plaja e mica , foarte mica dar mulți alegeau varianta să steau la piscină. Sunt 6 piscine in complex, la fiecare ai și piscină pentru copii. Există și spa dar prețurile sunt mari.


Poate că părerile mele sunt ușor distorsionate de faptul că după 2 zile, Maria a răcit și am stat mai mult prin cameră . Dar nu, nu sunt distorsionateJ.


Ps. Dacă nu vă interesează prea mult partea cu mâncarea, vă recomand barurile de la Garden of Eden. Am băut cel mai bun, mojito, ever!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu