luni, 28 mai 2012

Cine e Cosmina Stratan?



O fata frumoasă ca Abă ca zăpada. Am fost colege, dar n-am avut vreo relaţie. Aseară, încercam să îmi aduc aminte un reportaj făcut de ea. N-am reuşit, nu pentru ca ea n-ar fi făcut ceva memorabil, dar mi-am pierdut jumate de memorie la naştere:). În schimb, am în minte PERFECT momentul când am aflat că pleacă din echipa Reporter Special, ca să dea la actorie. Am gândit cu trufia omului care le ştie pe toate: uite o altă pisi care visează cai verzi pe pereţi. Cineva îmi spunea...e visul ei. Ok! Şi eu visez să stau în Portugalia:))) Apoi, am aflat că a intrat din prima la UNATC: Am zambit: uite cum caii prind totuşi contur. Iar aseară....Aseară mi-a fost ruşine. Mi-am amintit cum am judecat acest copil, gândind ca o babă: uite măh cum lasă ea post bun ca să dea la actorie!!! Auzi, la actorie!!!
Mă înclin în faţa ta, Cosmina Stratan! Bravo ţie pentru acestă MEGA REALIZARE!

ps. rusine tuturor celor care au gandit ca mine!

2 comentarii:

  1. si nu e doar frumoasa si ambițioasă, e absolut magică în rolul din film. nu-ți poți lua ochii de la ea, de la ochii ei, te bîntuie mult după ce filmul s-a terminat. la mai multe realizări de felul ăsta pentru Cosmina. La mai mulți oameni ca ea în jurul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vrut sa spun ca in lumea asta plina de rau, cand dai de unul care are tupeul sa isi urmeze visul, razi de el. E cel mai simplu, in fond dar e total gresit. Bravo, ei!!!

    RăspundețiȘtergere