luni, 2 ianuarie 2012

2012, coafura rezistă!

Hai că am scăpat de 2011, un an ...dar mai bine să nu vorbim despre asta:) O singură menţiune despre 2011: am câştigat 3 prieteni MINUNAŢI şi asta poate că face balanţa să nu se clatine chiar aşa rău. Bine, ironia sorţii este că unu' stă mai mult prin Portugalia şi ceilalţi doi sunt duşi cu vaporul peste mări şi ţări. Vorbeam azi cu un om deştept despre cît de greu este să îţi găseşti prieteni în Bucureşti. Oh, da! Super complicat. Cei 3 tovarăşi ai mei evident că nu-s bucureşteni. Unu-i de pe la Timişoara, unu de la Săcele şi unu de la Cîmpulung. Unde i-am găsit? Păi...pe unu l-am găsit pe facebook, iar pe ceilalţi doi pe o terasă din Braşov.( Poate vă căutaţi voi prieteni şi să dau ponturi de locaţii norocoase:)
Ce să mai spun? Dragii mei Laura, Mara şi Vali...m-am gândit la voi zilele astea. Voi mi-aţi făcut din 2011 un an mai bun, aşa că vă pup pe toţi trei de nu vă vedeţi!

ps. Evident ca n-am poze cu ei, că doar sunt Fifi, ce vă aşteptaţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu