marți, 9 august 2011

Atra Doftana



E cunoscută obsesia mea pentru linişte. Visez la concedii total odihnitoare, cu leneveală de dimineaţă până seară, cu masaje, terapii, dusuri Vichy….
În căutările mele, am găsit un loc special în Valea Doftanei: Atra.
Am fost printre primii oaspeţi dar asta nu a însemnat că serviciile nu au fost excepţionale. Bucătărie rafinata, nu te astepti la desert sofisticat în mijlocul pădurii, când de obicei tot ce poţi spera de la un bucătar în asemnea condiţii e o porţie de papanaşi încălziţi la microunde. Ei bine, aici am gustat nişte super prăji. Nu spun exact ce si cum, sa nu dezvalui chiar tot.
Mic dejun bufet suedez, chiar de 5 stele, camere decorate fabulos, vedere din camera direct spre lac, caffe late, linişte, muzică ambientală pe care ti-o reglezi tu in camera, şemineul din hol….totul e perfect. Abia aştept să revenim aici.


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu