marți, 8 martie 2011

Cofetaria Alice


Am căutat mult o cofetărie care să facă un tort aşa cum îmi place. Şi am găsit cofetăria Alice: Sunt absolut bestiale, torturile de aici. Au tot felul de modele şi fac şi după modelul tău dacă vrei. Sunt foarte proaspete şi n+ai suprize. Cel puţin eu nu am avut, am comandat vreo 6 torturi până acum. Dar, iată fotografiile ca să vedeţi că nu laud degeaba:








Un comentariu:

  1. La Dolceria vine in ajutorul celor care doresc sa comande un tort pentru ziua de nastere, ziua numelui, ziua in care se implineste un an de la casatorie, ziua botezului, ziua in care stii ca cel drag tie nu a zambit deloc si ai vrea sa schimbi asta, ziua micutului tau, alaturi de care pare ca petreci tot mai putin timp.
    Oferta de torturi pentru copii e spectaculoasă și ai de unde alege: buburuze, ursuleți, gărgărițe sau arici. Dar ce ai zice dacă – aflat fiind în căutarea unui tort aniversar sau a unui tort personalizat - ai face cadou ceva dulce care reprezintă ceea ce vrei tu .
    Singura cofetarie on-line cu livrare in Bucuresti, la care poti comanda un tort exclusiv din fata calculatorului. Tot ceea ce trebui sa faci, este sa astepti tortul la tine acasa, la restaurant, birou sau la locatia aleasa de tine.
    ladolceria.ro produce si livreaza , torturi, la orice adresa din Bucuresti sau in zonele limitrofe. Fie ca esti in cautare de torturi pentru copii , torturi aniversari, torturi pentru botez intra pe ladolceria.ro si alege exact modelul care iti place.
    Orice comanda tort plasata pe ladolceria.ro va fi livrata in cursul zilei urmatoare sau chiar in aceeasi zi.
    Pe langa modelele clasice aflate pe site, poti comanda un tort senzational in forma dorita de tine. Pentru orice comanda de tort personalizat sau tort cu poza te poti baza pe noi.
    ladolceria.ro este solutia pentru o petrcere perfecta.

    RăspundețiȘtergere