vineri, 25 februarie 2011

Pensiunea Maria din Sâmbăta de Sus




Ideea de a merge la Sâmbăta de Sus am avut-o de multe ori. Am tot amânat până într-o zi, când am mers la ziua Getei ( e mătuş'mea nu sor'mea cum s-ar crede:)). Eram rupti de oboseală. Am ajuns la Braşov la 12 jumate. Ploua cu găleata. Am făcut o oră şi un sfert pâna la Sâmbăta de Sus. Acolo...o linişte, da o linişte nu ştiu cum explic....aşteptam un claxon, o bocănitură, o maneluţă, un băiat cu casetofonul pe umăr...geaba. Pensiunea Maria e genul de casă unde intri şi te gândeşti că nu mai vrei să pleci. Niciodată. Gazdele au fost impecabile. Oamenii gospodari au făcut totul ca la carte. Pensiunea e in regim self catering. Ai o bucătărie gen Jamie Oliver, cu toate ustensilele posibile (si un frigider cum visez eu, dar mi-ar ocupa juma de bucătărie) si un salon mare de servit masa. Bonus - foisorul cu gratar, chiar daca ploua cu găleata, stai afară, te uiti la Antena 3:D ( suntem totusi bolnavi cu ştirile ) si savurezi neşte preparate absolut dietetice:). Treci podeţul, dai direct în pădure. Mergi 3 minute şi ajungi în poarta de la mănăstirea Sâmbăta de sus. Curtea pensiunii are băncuţe, locuri de parcare suficiente, leagăn pentru copii dar şi pentru ăi mai mari şi....a, era să uit, o păstrăvărie ca să alegi direct ce mănânci la cină.
Plusuri:
1. linistea
2. curatenia
3. gazdele
4. bunul gust
5. preturile - 1 milion camera de 2 locuri pe noapte; 1 milion 200 camera de 3 locuri.
6. o a doua casa mai mica , prima are 9 camere, a doua 5.

Minusuri:
1. nu sunt piţipoance
2. nici cocalari
3. nici maneaua la maxim. de fapt, nici în surdina..la naiba!









3 comentarii: